Ben Senin Kalbinde Hayat Buldum..

Gülümseme nedenimsin sen. yüzümden asla gitmeyecek olan tebessümün tek nedenisin. tek bir dokunuşunla üzüntüleri sıkıntıları unutturansın sen. işte bu yüzden “MUTLULUĞUMSUN” sen…
* beN sEniN kaLbindE hayat BuLduM ** ..

Her sabah gözlerimi açma nedenimsin sen. bundan günler sonrasını değilhaftalar sonrasını değil aylar sonrasını değil yıllar sonrasını bile düşündürensin sen. gelecektede olmazsa olmaz dediğimsin sen. İşte bu yüzden “UMUDUMSUN” sen…

Yokluğunda boğulma hissi verensin sen. yaşamak için ihtiyacım olansın. seni benden aldıklrında ölümü getiren olursun sen. İşte bu yüzden “NEFESİMSİN” sen…

Gözümden bile sakındığımsın sen. tırnağın dahi kırılsa canımın yandığısın sen. ömrümün sonuna kadar istediğimsin sen. İşte bu yüzden “SEVDİĞİMSİN” sen…

Mutluluğumsun sen umudumsun sen nefesimsin sen vazgeçilmezimsin senaşkımsın sen sevdiğimsin sen. İşte bu yüzden “HERŞEYİMSİN” sen…                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

Sen sen benim için
Sıcak bir güneşsin
Bugünlerim yarınlarım
Her şeyimsin benim
Göstermesin Allah
Yaşatmasın bana
Nefes bile alamam bile 
Yokluğunda….

 

 

 

 

 

 

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

