Sen Benim Beklediğimsin…

kalpSen Benim Beklediğimsin

Bir bilsen nasıl özledim seni
Yaşanmamış zamanları
Henüz açmamış çiçekleri
Gözyaşlarıyla ıslanmamış anıları…
Bir anlayabilsen sensizliğimi
Dudaklarını özledim
Seni sen gibi sevmelerin anlamını
Senin gibi hissetmeyi özledim
Sen gibi olmayı…

Öyle yalnızım ki sensiz;
Yaşanmış anılarımı da istiyorum seninle.
İçinde umutlarımın olduğu
Ve gönlüme sığdıramadığım mutlulukları…

Unutulmaz çocukluğumuzu
Koşmayı öğrendiğimiz patika yolları
Yıllar önce diktiğimiz fidanların meyvelerini
Seni sen yapan değerleri istiyorum…

Çölde suya hasret kalmış kadar susadım sana
Nasıl istiyorum bilsen bana yakın olmanı
Gel artık
Hayallerim ol, yaşa orda gönlünce
Gözlerime bak ve delice atan yüreğime.
Benim ol, umudum ol, her şeyim ol…

Sensizim
Yalnızım bir tanem
Yüreğim bir yangın seli
Bir yarım yok; sensiz eksilerdeyim…

Bir bilebilsen nasıl özlediğimi
Bir anlayabilsen
Hasret kaldığım çiçekler gibisin.
Sevdiğim, özlemimsin
Sen benim, birlikte yaşlanmak istediğimsin.

Benim yanımda olabilseydin eğer
Beni sana verir, seni kendime alırdım…
Öylesine yoruldum ki artık sensiz
Buralarda yapayalnız, kimsesiz…

Seni düşünmekten uyuyamadım çok gece
Sen gibi hasretim uykulara…

Keşke hiç tanımasaydım seni
Böyle yakmazdı hasretin bedenimi.
Adını sayıklamaktan yoruldum her gece
Sensizim; hissedebiliyor musun?

Yorgunum sensiz
Eksilerdeyim sensiz
Yapayalnızım
Sen benim beklediğimsin; anlıyor musun??

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

