avuçlarımda biriktirdiğim sevgileri azad ediyorum bir bir
bu ne biçim aşk, bu ne biçim sevgidir.
bu kadar acı bukadar elem yeter
rabbim ne olur banada biraz mutluluk ver
yoruldum omuzlarımda bu aşkın yükünü taşımaktan
kör oldu gözlerim her gün, her gece ağlamaktan
kalbim bile artık kabullenmiyor kimseleri
o da anlıyor bana tekrar çektireceklerini
ömrümden ömür gitti
bu aşk beni bitirdi mahvetti
dilim artık sevmemeye tövbeli
artık tutmak bile istemiyorum beni iten elleri
sana ne dua edebiliyorum nede beddua
sadece senden tek isteğim
beni sakın unutma..

aynı dili konuşurken farklı şeyler anladık
olur olmaz kırılırken mutlumusun işte ayrıldık
hiçbir şey eskisi gibi olmayacak
söylesene saçlarım sensiz mi ağaracak
benden bir iz kaldıysa ne olursun iyi bak
nasip değilmiş bana dizlerinde uyumak

seni unutmak istiyorum
tamamen söküp atmak istiyorum içimden
ama yapamıyorum
kalbime söz geçiremiyorum
sadece seni istiyorum
tek seni, hep seni
doyamadığım, kıyamadığım, o seni

dün yoktun, bugün yoksun, peki yarın…
yarında olmayacaksın değil mi?
olma zaten..
ben ki senin bir tek gülüşüne, hiç düşünmeden
dünyayı bile yakacak olan ben
istemiyorum artık seni
ne seni, ne yalanlarını..
istemiyorum artık,
aynı şeylerle boğuşmak, aynı acıları çekmek istemiyorum
bir avuç mutluluk, az biraz da huzur istiyorum
sensiz nasıl olacak bilmiyorum ama istiyorum.

belki de benden uzaklarda mutlu olacaksın
belki de çok geçmeden başkasını bulacaksın
belki bundan sonra ismimi bile hatırlamayacaksın
ama ne olursa olsun sen benim hiç unutamadığımsın

benden bir iz kaldıysa ne olursun iyi bak
nasip değilmiş bana başucunda yaşlanmak..

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

için 1 cevap

  1. çilingir dedi ki:

    Siteyi çok beğendiğimi içtenlikle belirtmek isterim. Sitenizi takip listeme alıyorum.

    Teşekkür ederim.

    Serhat Çilingir
    skype: cilingir9,759138E+10

Bir Cevap Yazın

