Orjinal Microsoft Yazılımları :D

Gerçek Kişiler, Gerçek Hikayeler

Gerçek Kişiler, Gerçek Hikayeler

Her yıl dünya genelinde milyonlarca tüketici sahte yazılım kurbanı oluyor. Temmuz 2005’te, müşterilerin Windows kopyalarının orijinal olup olmadığını hızla ve kolayca belirlemelerine yardımcı olmak üzere Windows Orijinal Ürün Avantajı programı başlatıldı. Bu tarihten beri, WGA, Windows kopyalarının orijinal olmadığını öğrenen binlerce müşteriye yardımcı olmuştur. Bu müşterilerin çoğu ahlaksız satıcılar tarafından dolandırılmış ve geri kalanı da yüksek kalitede sahte yazılımları farkında olmadan satın almıştır. Durum ne olursa olsun, sorunun çözülmesine yönelik yardım ve destek sağlamaya çalışıyoruz. Aşağıda, WGA’dan yararlanan müşterilere birkaç örnek yer almaktadır.

Gerçek insanların yaşadıkları deneyim konusunda ne söylediklerini okuyun…

Bu WGA programı konusunda daha fazla tüketici eğitilmeli

"Windows XP’nin sahte kopyasını satan kişiye öfkeliydim. Çevrimiçi doğrulama aracı sayesinde, bilgisayarımda orijinal olmayan bir Windows kopyasının yüklü olduğunu öğrendim. Microsoft’un, sahte sürümü bildirdiğim takdirde onun yerine geçecek bir kopya edinebileceğim bir programı olduğunu öğrendiğimde içim rahatladı. En azından, orijinal bir Windows kopyası için ayırdığım para tümüyle elden çıkmamış olacaktı. Bu WGA programı konusunda daha fazla tüketici eğitilmeli."

Ivan Tan, Malezya

Uygun fiyatlı bir ürün aldığımı düşünüyordum

"Windows kopyam doğrulama işleminde başarısız olduğunda oldukça öfkelendim ve kendimi dolandırılmış hissettim. Çevrimiçi açık artırma sitesindeki satıcı bu kopyayı orijinal olarak tanıttı; uygun fiyatlı bir ürün aldığımı düşünüyordum. Microsoft, sahte yazılımları durdurmaya yönelik programları konusunda oldukça ciddi. Benim gibi kurbanlara yardımcı olma çabaları kesinlikle takdir edilmeli. Microsoft hakkında olumlu düşünmemi sağlıyor."

Joseph Lawrence, Tennessee, ABD

Sahte yazılım galerisini inceleyin

"Sahte yazılımlar, görünüş olarak oldukça aldatıcı olabiliyor. Benim edindiğim yazılım belgeleriyle birlikte kapalı bir paketteydi, CD’de olması gereken hologramlar vardı. Hatta CD, biri dışında tüm görsel incelemeleri geçiyordu. “Microsoft” ve “Genuine” sözcüklerinin sırayla görüntülenmesi gereken küçük bir bölgede neredeyse hiç renk değişimi olmuyordu. Müşterilerin Microsoft Web sitesindeki sahte yazılım galerisini incelemelerini öneririm."

J.C.R., Kuzey Carolina, ABD

Yardım Masası sorunu gidermeme yardımcı oldu

"Orijinal Windows XP yazılımını edinme şansı tanıdığı için Microsoft’a teşekkür etmek istiyorum. Microsoft yardım masasına da takdir ediyorum; sorunumu gidermeme yardımcı oldular. Windows XP kopyamın sahte olduğunu öğrendim. Bir çevrimiçi açık artırma sitesinden satın almıştım."

Christopher, Avustralya

Bir çevrimiçi açık artırma sitesinden yazılım satın aldım

"Bir çevrimiçi açık artırma sitesinden yazılım satın aldığımda sahte yazılım kurbanı durumuna düştüm. Satıcı, ürünün Orijinal Microsoft Windows yazılımı olduğunu belirtmişti. Paket ve belgeler gerçek gibi görünüyordu; gerçek bir ürün sandım. Bir küçük işletme sahibi olarak, kendi ürün ve hizmetlerimi başkalarına yanlış tanıtmıyorum. Aynı şekilde, iş yaptığım kişilerden de aynı tutumu bekliyorum. Microsoft, buna zorunlu olmadıkları halde kabul edilebilir bir ek ücret karşılığında sorunumu gidermeyi kabul etti."

J.B.Y., Tulalip, Washington, ABD

Microsoft Windows’un gerçek bir kopyasını edindiğimi sanıyordum

"Sahte bir paket satın aldığımı öğrenince öfkelendim, çünkü Microsoft Windows’un gerçek bir kopyasını edindiğimi sanıyordum. Tüm iyi niyetimle satın almıştım ve gerçek bir ürün olduğunu düşünüyordum. Korsan bir kopya satın alabileceğim hiç aklıma gelmedi. Windows Orijinal Ürün Avantajı programını öğrendiğim ve bilgisayarım için orijinal bir Windows XP kopyası edinebildiğim için mutluyum. Microsoft’un yazılım korsanlığını durdurma çabaları bakımından WGA’nın iyi bir çalışma olduğunu düşünüyorum. WGA programının sahte kopyaları algılama becerisinin, bilgisayarlarında sahte bir işletim sistemi çalıştırdıklarını başka yollarla öğrenemeyecek müşteriler için yararlı olduğunu da düşünüyorum."

Kathryn Belfon, California, ABD

Bir daha bu yolla satın almayacağım

"Çevrimiçi açık artırma sitelerinden yazılım satın alma konusunda kötü deneyimlere sahibim. Yalnızca Windows XP Professional’ın değil, başka markaların da farkında olmadan sahte kopyalarını satın aldım. Tüketiciler Microsoft’un WGA programını kullanarak gerçek bir Windows XP mi yoksa sahte bir kopya mı edindiklerini öğrenebilir. Çevrimiçi açık artırma sitesinden satın aldığım 5 yazılımın hepsinin de sahte olduğunu öğrendim. Bir daha bu yolla satın almayacağım."

John Rossi, Georgia, ABD

Windows’un orijinal bir lisanslı kopyasını istiyordum

"Windows’un sahte bir kopyasına sahip olduğumu öğrenince yeniden satıcıma gittim. Windows Orijinal Ürün Avantajı denetimini devre dışı bırakmamı önerdi ve WGA’nın düzgün çalışmadığını ima etti. Ancak, Windows’un orijinal bir lisanslı kopyasını istiyordum. Ona daha sonra doğrulama işleminden edindiğim raporun bir kopyasını gönderdim. Paramı geri ödemeyi kabul etmedi. Ben de sahte ürün ve ürünü bana satan kişiyle ilgili bilgileri Microsoft’a gönderdim."

G.M., Colorado, ABD

Microsoft’un çabalarına minnettarım

"Sahte yazılım satın aldığımı öğrendiğimde utanç, hayal kırıklığı ve öfke duydum. CD’nin hologramlı olduğuna, bir Ürün Anahtarı ve bir Orijinallik Sertifikası (COA) içerdiğine dikkat etmiştim. Dolayısıyla, orijinal olduğunu düşünüyordum. Reklamlarında orijinal bir Windows ürünü sattığını belirterek beni yanılttığı için, yazılımı satın aldığım kişiyi sorumlu tutuyorum. Microsoft’un çabalarına minnettarım. Windows’un yeni bir kopyasını satın almam gerektiğini sanıyordum. Orijinal paketi ve sahte yazılımın kaynağı ile ilgili bilgileri göndermem karşılığında Microsoft’un sahip olduğum kopyayı ücretsiz olarak değiştireceğini öğrenince rahatladım. Çok teşekkürler."

C.S., California, ABD

Microsoft yazılımımızı ücretsiz olarak değiştirdi

"Yazılımla birlikte gelen kitapçığı incelediğimde yazım hatalarıyla dolu olduğunu gördüm ve bir sorun olduğundan şüphelendim. Kendi yazılımımla birlikte gelen kitapçıkla karşılaştırdığımda ise yazım hatalarının olmadığını gördüm. Orijinal Ürün Avantajı programını çalıştırarak, yazılımın bir korsan kopya olduğunu doğruladım. Sahte kopyayı ilk öğrendiğimde öfkelendim. Yazılımın yasal bir kopyasını edinmek istemiş ve bir çevrimiçi açık artırma sitesinden korsan bir kopya satın aldığımı öğrenmekten mutlu olmamıştım. Disk, üzerindeki hologramlı resim ve hologramlı orijinallik mührüyle yasal gibi görünüyordu. Ayrıca hayal kırıklığına da uğradım, çünkü program oğlumun okulda kullandığı bilgisayar içindi ve yüklü diğer programla bazı yazılım çakışmalarına neden oluyordu. Bu sorunlar büyük olasılıkla sahte yazılımlar nedeniyle oluşuyordu, çünkü sisteme orijinal yazılım yüklediğimizde hiçbir sorunla karşılaşmıyorduk. Yüksek kalitede bir sahte kopyamız olduğu için işler yolunda gitti, Microsoft yazılımımızı ücretsiz olarak değiştirdi. Bunu yapmak zorunda olmadıklarını bildiğim için onlara minnettar kaldım."

John A., Illinois, ABD

Şaşırdım

"Yaşadığım sorunlarla ilgili olarak destek merkezini aradığımda Windows’un orijinal olmayan bir kopyasına sahip olduğumu öğrendim. Bilgisayarımı Windows XP önceden yüklenmiş olarak satın almıştım. Sahte yazılım satıldığını öğrendiğimde şaşırmıştım, çünkü bilgisayarımı satın aldığım üreticiye güveniyordum. "

N.O., Florida, ABD

Microsoft’un çalışmalarının bir göstergesi

"Windows Orijinal Ürün Avantajı sitesini kullandığımda Windows’un sahte bir kopyasına sahip olduğumu öğrendim. Dolandırılmış olduğum için kızgındım. Malulen emekli olduğum için çok fazla param yok. Microsoft’a bir rapor gönderebildiğim ve bu durumla ilgileneceklerini bildiğim için memnundum. İnsanların sahte yazılım sorununu anlamalarına yardımcı olduğu ve korsan yazılım kurbanlarını bilgisayarlarının zarar görmesine karşı koruduğu için WGA programını takdir ediyorum. Microsoft’un müşterilerine yönelik çalışmalarının bir göstergesi olduğunu da düşünüyorum."

Dean Long, Illinois, ABD

Gerçek gibi görünüyordu

"Sahip olduğum orijinal kopyayla karşılaştırdığımda, yazılımla birlikte gelen belgelerde birkaç tutarsızlık olması beni şüphelendirdi. Ufak tefek yazım hataları ve küçük farklılıklar vardı. Yazılımın sahte olduğunu öğrendiğimde hayal kırıklığına uğradım, çünkü çevrimiçi açık artırma sitesi aracılığıyla çok sayıda satıldığı için indirimli fiyattan satın aldığımı düşünüyordum. Sahte olabileceği aklıma bile gelmedi, çünkü gerçek gibi görünüyordu! Daha sonra çevrimiçi olarak biraz araştırma yaptım. Bu kişinin sahte Microsoft ürünleri satan birisi olduğunu öğrendim! Sahte olduğunu bilseydim, gerçek bir ürün satın almak için beklemeyi tercih ederdim."

Joshua Goodman, California, ABD

WGA’nın harika bir fikir olduğunu düşünüyorum

"Microsoft’un ürünümü değiştirmesinin harika olduğunu düşünüyorum! WGA’nın harika bir fikir olduğunu düşünüyorum ve Microsoft’un masum insanlardan yararlanan bu suçluları yakalayabilmesini umut ediyorum."

Jay O., Arkansas, ABD

 

BU HİKAYELERİN HİÇ BİRİNDE TÜRKİYEDEN ÖRNEK YOK.

ARTIK MICROSOFT EMMİ KENDİ *****DEN MI UYDURUR BİLİNMEZ

AMA BANA PEK İNANDIRICI GELMEDİ.

YORUM SİZDE.

 

Bu yazı Bilgisayarlar ve Internet içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

